Blogia
imma

ser catalana

.. què vol dir ser catalana?.....

- parlar català?
- pensar en català?
- estimar Catalunya?
- i a més estar-ne orgullosa...
- lluitar activament perquè es reconeixin els drets ( i deures) del català.. i els catalans?---
- odiar Espanya i tot el que en formi part? ( res d'odis coi!)
- Saber ballar la Sardana ( i contar clar!! )?
- saber-se de pe a pa les cançons més tradicionals ( cantar, ballar.... tocar si es sap tocar alguna cosa....)
- saber la història de Catalunya....?
- participar en " EL favorit"?..... ( que per cert, no estic d'acord que la majoria (la majoria he dit) siguin homes, i a sobre violents... que es destaqui la part "Conquistadora".. "convertidora" de catalans.... bé... la història es pot explicar d'alguna altre manera crec... no sé...)
- menjar escudella catalana... (no s'hi val amb la de fabada litoral....)
- jugar amb les dents (la queta?) de dóna corda al català ?¿? (jeje)
- saber-se de pe a pa els segadors (aniria lligat amb el que he dit de les cançons tradicionals, però com a himne el poso a part...)

i jo?

mmmm
-parlo català
-penso en català...
- faig música tradicional ( és suupeeer)
- no ballo la sardana.. però ho podria fer....
- estimo Catalunya ( crec que és irracional)
- no odio Espanya....
- tinc la Queta trencada ( la Janis se la va menjar jeje o sigui hi jugava ella...)
- m'agrada l'escudella catalana ( de fet no he tastat mai la de fabada litoral jejejejjeje.. però l'anunci mola)...
..............
moltes més coses

en resum... em sento catalana .... i és un sentiment... profund meu.. interior... difícil d'explicar.... que transmetré als meus fills, no amb els gens, sinó a través dels sentiments i els pensaments i....
aquestes ennumeracions... són banals... això no es pot explicar ni catalogar!!!!!!!!

per tant, paro i vaig a dormir...


bona nit

imma

6 comentarios

imma -

com que ningú ca amb barretina? jo hi vaig!!! jeje

Jun -

Ben dit. Típic català amb barretina que veus pels puestos.

Per cert... pq ningú va amb barretina pel carrer?

Salva -

No és encertat fer un manual del bon català, perquè per ser català ho has de sentir. Com bé dius és qüestió de sentiments.

Salut.

Jo -

ben dit :)

imma -

tota la raó tota toa toa

Josep -

Tot bon català ha de ser casteller i dur barretina. En cas contrari, no es pot considerar un catala de mena xD.