Blogia
imma

La Janis Opina

La Janis Opina Estimat diari (avui és el meu primer dia.. i crec que en els diaris s'hi posa davant estimat... o no?...)
fa dies la meva mestressa i el meu mestresso, em van ensenyar a teclejar.. de fet, amb les meves potetes, a vegades premo més d'una tecla... no tinc dints.. què hi farem, sóc una gosseta... per tant... tardo bastant a escriure...
Bé què volia dir?... guau guagu... doncs, que aquest parell de bordegassos que es fan dir "els meus amos"... no en tenen ni idea de com cuidar una criatura canina com jo!!...

- s'esforcen a passejar-me, amunt i aball... total per què? .... a vegades estem tanta estona fora, que gairebé no m'aguanto el pipi!! sort que de seguida que arribem, vaig al meu raconet i el faig.. i tot i ser tan ben educada i esperar arribar a casa, per fer les necessitats fisiològiques (oi que culte que sóc) .. doncs tot i això a vegades s'enfaden amb mi!!!

- a més, per tal que no s'enfadin tan amb mi, el que faig, és natejar jo mateixa el meu pipi... m'hi ajec a sobre, plis plas plis plas... i vinga!! terra més que net!!... i fins i tot fent aquest gest, tan i tan amable... em renyen!!!

- les cacones, ja miro de fer-les ben repartidetes... a boletes petites...

- ara últimament, el que faig, és menjar l'ós nateja dents a sobre els llits i sofàs, perquè aixi queda més de senyoreta....

No sé, havia d'escriure aquests problemes de gosseta guapa.. no sé què fer, els meus amos no m'entenen... hauré de buscar alguna solució.. perquè mira que m'hi esforço jo!!!


bona nit

janis
pd: molt aviat posaré la traducció canina perquè tots els gossos del món puguin aponiar.. GUAU!!!

5 comentarios

ruru -

fa riuree tan maca ella , ejejejej

Tristany -

He fet un desgreuge a la Janis, pobreta.

imma -

és ben bé que no la puc deixar sola aquesta gosseta aiaiai :) ... crec que de seguida es farien amics amb el sr Gat jeje

Jun -

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaaaaa

Ets una crack XD XD XD!

Ka Janis faria migues amb el Sr. Gat u_u

Tristany -

A la foto sembla que la gosseta hi posa molt d'interès, oi? :)