Blogia
imma

el meu avi

el meu avi era de Calonge ("Colonge" com diuen ells...)
el meu avi era un home teballador, sabi, i que sempre sabia en quina lluna estàvem....
el meu avi em comprava les millors galetes, i em deia "la nena maca de casa"
el meu avi va morir fa una colla d'anys... i les llàgrimes em van trigar molt a sortir, encara avui el somio rialler com era
el meu avi va lluitar a la batalla de l'ebre, a la quinta del biberó.... va veure córrer molta sang...
el meu avi mai parlava d'aquestes coses, i en aquelles èpoques tampoc m'interessaven...

mai podré fer un homenatge tal i com se'l mereixeria...

avui fa un dia trist, avui he plorat pel meu avi....

l'avi jaume...... m'ha fet pensar en l'avi Joan... tot i que no tenen res a veure...

bona tarda

imma

4 comentarios

ruru -

a mi m'agadava l'avi joan ,, pobret ,,, era molt bo ... petonets

cogollo -

el meu avi també va ser-hi allà. Afirmava, com molts i no es cap mite, que l'Ebre baixava vermell

Jun -

Imma, el que has escrit és molt maco.

L'avi Jaume te una mica de tots els avis.

Tristany -

Eren avis sabis perquè eren nascuts de la terra i el mar. Savien valorar la lluna.