Blogia
imma

xuleria, xuleria!

xuleria, xuleria! sí, mira... ha passat setmana santa... i avui és l'últim dia de la setmana cultural (o sigui com un allargament de la setmana santa....)... els dies ja són molt llargs, llargs!!! fa una mica més de caloreta.. i clar... l'imma, que durant tot el cru hivern, ha estat més sana que un roure, ara va i agafa engines!!!
estic mig sopa... no tinc massa mocs, però el cap em fa un mal horrible igual que la gola! ... tinc un principi d'engines, que o bé s'aturarà, o bé augmentarà...
sempre igual!! per què no em refredo a l'hivern com la gent normal?... la merda d'agafar un constipat pseudo-engines a la primavera, és que sovint queda mal curat i l'allargues mig estiu!

quina caca!!! a més tot es complica si ho barreges amb el síndrome premenstrual, però això ja és una altre història...

bona tarda

imma

pd: per cert ahir a la nit, vaig anar a la inauguració de l'exposició de la millor pintora que conec .... la meva mama!!

5 comentarios

imma -

flores de colores per la primavera!!! je je

Jun -

Per cert, aquests dies als dips tothom parla la mar de bé dels pares... deu ser cosa de la primavera, perquè tot són floretes... u_u

Jun -

Mare meva, on anirem a parar... heu de menjar targonges!! Que porten vitamina C... u_u

ester -

doncs a cuidar-se que ara és una mala època, jo porto 15 dies amb mal de coll i avui m'ha sortit un mal d'orella :(

Dan -

vaja... Bueno, no ets la única eh? L'l'Helena tb ho esta...

Potser esta corrent un virus per la blogosfera...