Blogia
imma

de nit

de nit ja hi tornem a ser... de nit, el teclat, la pantalla, el ratolí... papers, coses per fer, inacabables.. temes pendents...
........................................................................................................
no ho puc evitar... sóc així.. animal de nit.. indomesticable.... de dia m'amago.. el sol em crema la pell blanca de vampir... els ulls s'amaguen... la nit és meva, la lluna, les estrelles... dominar el món mentre els altres dormen... quina meravella... el silenci... la quietud... la meva por a la foscor guanyada per un impuls inimaginable de negror... per això m'agrades... suposo...
em vesteixo
de tu
nit....

em vesteixo d'etels " y las estrellas de convirtieron en siemprevivas" com va dir Lorca....
Sempre vives.....


sempre

viva

amor
t'estimo
a tu

nit

negre

groga

imma

mima

(bona nit)

7 comentarios

emma -

vols dir que no es genetic aixo de la nit? som nocturns...

imma -

devia ser l'imma amb la mona fora de temps!! jeje

Chatnoir -

Potser no, potser no...

Per cert, l'altre dia et vaig veure pel carrer, amb un pastís a la mà...

imma -

gatos pardos? mmmm jeje... sí ja ho sabia... però sempre intento estar apartada de gatos pardos.. o potser no qui sap?¿?¿ jeje

imma -

he tornat al museu dalí de Púbol.. com l'any passat, m'han readmès!! jejeje... ara només de cap de setmanes, a partir de l'estiu, cada dia!!! jeje... bé... doncs això :) la foto és per un treball a mi tb em mola!! jeje,

Dan -

...por la noche todos los gatos son pardos...

Ja ho saps, això? ;)

Jun -

Hahaha quina foto més bona! A veure quan ens expliques la feina nova!!

Oi que és fantàstic firmar el finikituuuu??? XD