Blogia
imma

dissabte

és matí, en ferrins fa una estoneta que ha sortit a tirar la quiniela, i segurament tornarà a buscar-me per fer el cafè i encara no estaré a punt...
la janis dorm, sobre el llit, ja m'he cansat de fer-la baixar cada vegada que hi puja, ara ja confio més en ella... esperem que no es faci cap pipi...
a la tarda em toca treballar, em van canviar l'horari... i el torn... ara vaig amb "aquella" però no en vull parlar.. estic una mica moixa, perquè cada vegada entenc menys la meva vida.. o la vida de tots en general... per què hem de treballar? per què no puc viure la vida... no sé, tranquila, passejant la janis, mirant el paisatge... no puc escollir no treballar?
no

estem tots condemnats...

bon dia

imma

8 comentarios

mari -

a vegades no es facil, ni tan sols el fet d'escollir es facil, pensa en el q vols i planteja-t'ho be, si mires be pots fer totes les possibilitats to es questió de un bon plntejament i del q realment vols.
cuidat cuca ens veiem dimecres a les 16h
petonets!!!

goldhands -

ups!
Em sembla que em repeteixo massa....Ho sento!

imma -

ais i tant, ja ho dic jo, ens hem complicat la vida, buscant " la suposada" felicitat, com hi havia maneres molt més senzulles de trobar-les!

Jun -

Hi ha molts dies que em plantejo el mateix... és a dir... no seria més maco tenir un hortet, menjar el que cultives, i viure cada dia passejant, relaxant-se, i gaudint sense preocupacions?

Dona molt que pensar, la societat en la que juguem... u_u

Chatnoir -

Ja... t'entenc

cogollo -

doncs no estaves preparada no...

Senkreu -

Anarquista!!!! xD.

Au, vagi bé.

aina -

ais maca, qui pogués triar oi? espero que el cafè t'hagi fet sentir molt més agradable el matí per poder estendre'l fins la tarda ;) una abraçada!