Blogia
imma

paraules

paraules que se les emporta el vent....

millor no llegir el que està "tatxat"

-Hola Imma, hem de parlar, tu i jo a soles
-Ah.. molt bé...
(canguelis)

Al bar

- Demanes un cafè?
- sí, sí... un tallat
- Bé doncs, ja saps que no es ven massa a la botiga oi?
- Sí, ja se que les vendes són molt poques... no sé què s'hi pot fer...
- Mira doncs, no et renovem el contracte perquè estem "retallant" personal... de fet a tu ja t'anirà bé, podràs estudiar :) (somriure puta guarra)
- sí, clar ... molt bé (somriure d'imbècil(a))
- Vinga déu ( i se'n va la cabrona)
- Déu... una pregunta? ( cara de et vull vomitar a la cara)
- Digues?
- Qui em pagarà el lloguer? qui em pagarà el menjar de cada dia? qui em pagarà la matrícula de la universitat? eeh eeeh Cagunt tot!!!

més merda

bon dia

imma

You know, you know I love you so,
You know I love you so.

8 comentarios

imma -

sóc ser molt melodramàtica, me'n sortiré!! jeje..

apa petonets!

Tabata -

això; segur que trobaràs algo encara millor. Molta sort Imma!

goldhands -

Tranqui, que segur que trobes alguna coseta millor, i després ho veuras com una anecdota.
A tots ens ha passat!
Sort

Senkreu -

Collons, quina putada, cagondéu. La feina és una puta merda, però més fastigós és no tindre'n cap. Per pagar la primera matrícula vaig suar sang...

Òstia, tu, quin munt d'exabruptes! Au, sort.

cogollo -

cony de capitalistes

Marta -

Ei, ànims que segur que trobes alguna cosa millor!

mary -

nenaaaaaa em sap greu. Vas trucar allà?? joder... no et desanimis ja trobaràs alguna cosa. Petons

Estranya -

Ostres, Imma! Em sap molt de greu. Aquestes coses toquen molt els collons (perdó, els nassos).