Blogia
imma

una mirada

una mirada pot dir tantes coses una mirada!!
matar amb la mirada
seduir amb la mirada
fer l'amor només amb una mirada
recordar amb la mirada
agrair amb la mirada
estimar amb la mirada
interrogar amb la mirada...................

ploro amb tanta facilitat, que en comptes de tenir ulls tinc dos llacs... són gairebé 3 anys els que han passat des d'aquell any que va canviar tot...
Vaig emplenar el Leman de llàgrimes, però també el vaig omplir de rialles... Ginebra es va convertit en una ciutat mítica per mi... com la meva Arcadia partiluclar, em serà molt difíl tornar-hi, no existeix en aquesta realitat, si hi torno la percebré llunyana, com un núbol de llàgrimes i de rialles...
... no, només tinc ganes de no tornar-hi.. vull recordar-la així, tan sols, com un record... com la ciutat que va fer resorgir l'imma de les seves pròpies llàgrimes....

maintenant et toujours

bon dia

imma

1 comentario

goldhands -

Sento discrepar, pero no es pot fer l'amor amb una mirada.
Hi ha coses que les mirades no poden simular, tot i que poden deixar entreveure els mes gran dels desitjos....