Blogia
imma

tot arriba, tot arriba

sí, va haver-hi molts dies, en els quals creia que JO en majúscules era la culpable de que tot anés com anés... però no! tot arriba, tot arriba!
l'egoista, la dolenta, no era jo, mai havia sigut jo!!! em vaig allunyar de vosaltres, perquè vau ser vosaltres que em vau fer allunyar, ningú va venir a pregunar què em passava? què feia? ningú mai més em va trucar per predre alguna cosa, per anar al cinema, per fer la xocolata desfeta de dimarts a la tarda... tots pensàveu que era jo la que us havia deixat, i no, vau ser vosaltres... tot arriba, tot arriba.. finalment heu dit el que volia sentir... vau ser vosaltres!!!

bon dia imma

pd: però després van arribar aquells àngels, que molt sovint n'he parlat... angelets que em cuiden i em fan companyia....

5 comentarios

Hermi -

Ànims wapa, k no stàs sola ^_~

imma -

gràcies mama :)

RURU -

ja ho deia jo sempre,, nena ... ets dura de pelar , pero la veritat sempre sura,,, apa ,,, m'alegro molt q a la fi siguis conscient de lo ... cabrones q son , o eren , jo q se, pero,les coses podien haver estat diferents, pero -- no depenia de tu nomes . no ... apa ... pelillos a la mar , jejeeje q fa la pixenera de la janis ???? petons t'estimo

imma -

ais.... és que finalment s'ha vist qui deia la veritat... :)

El Pensador -

Avui, depreciaré el post, i em quedaré amb la postdata.