Blogia
imma

Guarra

Ho sé, tinc molt assumit que gasto quatre talles per damunt d'allò considerat fashion i normal per el Berska, sé que sóc rodoneta i petita, i que mai per molt que faci règims extrictes, la genètica mana i cntinuaré sent la baldufa rodona de sempre, i és així, i ja està. costa molt assumir i acceptar-se una mateixa tal com és, més ara en aquesta societat tan classista, però què coi he après i d'això fa molt temps, que la bellesa no entra dins cap mida stàndard, que per ser guapa no cal ser una sílfide, i jo em consiero una persona guapa, amb molts defectes, però amb moltes virtuds destacables... i després d'assumir tot això, i viure feliç amb la meva rodonesa, estimant la meva rodonesa... sempre apareixen GUARRES.. i jo em repeteixo moltes vegades, moltes imma tonta del cul, si és una dona vella i asquerosa que està amargada... i et deu veure amb cara de massa felicitat i això li carda ràbia!! no li facis cas, ni te l'escoltis!!! i què va, jo me l'escolto, poso cares rares, m'ho guardo tot a dins, i després he d'arribar a casa i escriure posts com aquests, per alliberar-me i proclamar al món que ESTIC GORDA PERÔ M?AGRADO TAL COM SÖC!!!!!!! però perquè? realment és necessari??? no, no ho hauria de ser.... a més se'm fa difícil tornar-li la pilota, ja que sempre igual, sempre, ho fa subtilment, com una oruga borxadora... per exemple:

GUARRA: tens fred?
Imma: no massa, però una mica potser sí...
GUARRA: clar no m'estranya, tu tens molta més massa que jo i per això no notes el fred. je je je
(cara rara) Immma: alguna avantatge hauria de tenir no, tenir massa corporal...

... això un dia, i una altre... ara ja no ho diu perquè tenim calefacció... per fi!!! tot i que... avui....

GUARRA: quin ventet que fa!!!
Imma: això és tramuntana, a l'empordà es diu que quan fa tramuntana t'has de posar pedres a les butxaques perquè sinó se t'emportaria el vent!!!
GUARRA: imagina, si el vent se t'emporta a tu, imagina a nosaltres (senyalant a les meves companyes de feina)
Imma: dona, només és una dita... je je (cara rara cara rara)

Vui no lihe dirigit la paraula, que s'hi posi fulles, a més l'altre dia em va dir que prengués diurètics, que clar, la gent que està GRASSA és per la retenció de líquids, jo li vaig contestar que jo PIXO molt (vaig fer servir el verb pixar perquè queda més heavy)...

en fi... ja paro... no m'agrada escriure coses així... però necessitava cridar una mica... jeje... teràpia

Bona nit imma!!!

13 comentarios

Poma -

Jo soc com una cirera, bermelleta petita i rodona, tot concentrat i dur i el meu cavell sembla el rabitu de la cirera pq tinc metches verdes.
Estic fen la dieta del cucutuxu "comer poco i follar mucho" i no cremo res.
Creieu que es pq sempre estic avaix? esk el meu noviu diu que l'aplastu, Ell es com un platanu i m'estima per la meva manera de ser. El suc de platanu i cirera esta molt bo.
Segur que la vieja kuan es treu el sustenidor diu: aiiiii que frio esta el sueloooooooo!
Adalt els anims!

mary -

si es ben be que que el mon esta ple de guarres guarres ja saps que ets genial amb la talla 38 o amb la 58 t'estimen per com ets no per quina talla gfas servir i aquesta ni puto cas.
Anims i petons xiqueta!!!

RURU -

nena , ja t'ho dic jo sempre... el q no li agradi q'es foti .... si si ... i tb q nena no es per dir pero ets molt maca maca , tens allo ,., q algu en diu q un te .. angel .. el papa sempre ho diu ,,, pensa nena q per aixo esta el teu caparro ,.... pensa, q no val ni per un moment perdre l'anim per una lloca com aquesta, q jo a la teva edad ja tenia controladas,,, la mala llet genetica, jajaja ,, de fet ,,, no li has de fet cas , gens ni mica,, i DALE !!! COM DEIA UNA Q CONEC.. DALE !!!!!! DONDE MAS LE DUELA !!!! t'aseguro q aixis callen com unes bellacas,,,, les putas vellas bobas tontas histericas,,,,,, AMB EL Q COSTA ..... SE RODOMNA COM UNA POMA ,,, petons moltssss maca !!!! i si... jo tb soc rodona com una poma ....... i m'agrada I SOC MACA

imma -

ais, si si, jeje, osiris m'apunto aquesta resposta!!!
adul_tero també m'apunto la de la tena lady jajajajaa

osiris -

yo tenía una buena amiga rellenita que cuando le decían algo referido a eso, siempre respondia:
- Pues es raro, porque con lo que follo debería quemarlo.

Es algo basto pero funciona, la persona en cuestión mete el rabo entre las piernas y no vuelve a mencionar el tema...

aiiiins imma!! un petonasso!!!

adult_ero -

Guarra? no, dona... aquesta és una filla de puta... o si vols que t'ho digui politicament correcte, és dolenta...
Opció A: l'encares i li dius...tu tens un problema amb mi? perque si no l'assetjament moral altrament dit mobbing al que em sotmets amb els teus comentaris desagradables que sàpigues que és denunciable...
Opció B: a per ella... 60 anys? collons, només amb això ja la pots destrossar...quants dies dius que et queden per jubilar-te? com estas de colesterol? ja thas fet la mamografia? l'altre dia vaig veure un anunci de Tenna Lady i vaig pensar en tu... etc..
si necessites recursos ja ho saps, a disposar!!!
un petonas!

imma -

no he dit que ser gras genèricament sigui exclusivament un fet genètic, el que em referia era, que hi ha una predisposició genètica en molts casos, evidentment també faria referència en el gast de calories tan ingerides com gastades, cada persona té un funcionament específic, i n'hi ha que gasten calories més ràpidament que d'altres... tampoc sóc metge i potser el que estic dient és una gran tonteria, però crec que en el meu cas hi ha component genètic, també podríem dir que els ossos poden ser més amples o més estrets i això no es pot evitar ingerin menys calories... els ossos que jo sàpiga no encongeixen.. però potser tens raó i no és genètic sino només un tema de calories, de tota manera ho investigaré.. petons :)

Joan101 -

Imma, una pregunta, dius que estar grassa és cosa de la genètica? Jo crec que no, hi ha gent que està grassa perquè en el passat va menjar massa i ara fent dieta normal aconsegueix mantenir-se, ni engrexair-se ni aprimar-se. Vaja, crec en la teoria en que tantes calorias ingereixes tantes calories gastes, si n'hi ha un excés, aleshores se n'acumulen en forma de greix.

Ramon -

Però aquesta dona qui és exactament? La jefa o algo? 8-)

Per cert.. jo m'incloc en aquest equip dl forat :P Lo de calb precisament no encara, però ja m'arribarà ja.. em ve de genètica...

Ànims!
Va, cito un fragment...

http://e-contento.com/c_articulo.php?id=317

"Como decía, el bebé gordo es el preferido de mamá ... que levanta la sabanita del cochecito para presumir:
- ¡Mira qué muslos, mira qué muslos!

¡A los delgados sus madres los ocultan! Los llevan tapados, porque parece que en el cochecito, más que un niño, llevan una rana con patucos. ¿Y qué consecuencias tiene todo eso? Pues que los delgados se convierten en unos frustrados y organizan un complot mundial contra los gordos y montan una conspiración a lo bestia para tratar de acomplejarnos el resto de nuestra vida..." (El club de la comedia)

Estranya -

No sé què passa, avui. Jo també tenia el dia de parlar del mateix tema. Tot i que una mica diferent.

Has de provar la meva frase preferida:

- En cas de guerra, tu et moriràs de gana abans que jo.

O sinó, doncs pensa que tu ets molt més feliç així, i això és el que importa. El que digui la gent? Doncs que t'entri per una orella i et surti per l'altra!

imma -

home, de barby no en té massa, de fet és una dona d'uns 60... je je... però gràcies per el recolçament!! jeje :))))

Esteve M. Costa -

De guarres i guarros el món n' és ple. Jo ja vaig patir lo meu quan anava a l' EGB i ho vaig passar fatal. I sé el que costa oblidar els comentaris. Però que els hi donin pel cul!!!!!!! Una abraçada.

Sergi -

Això mateix, que li donin pel cul, i si li agrada, que li facin amb un cactus!

Ja li pots dir a aquesta Barbi Fuckerstar que l'equip de gordos (i una mica calbs) del Forat recolzem la moció i, de pas, que ens sentim molt més atrets intel·lectual i sexualment per tu que per faltones com ella, per molt que tingui un canalillo portallapis.

I si algun dia li fots (intenta evitar-ho, però), assegura't que la marca li quedi uns quants dies.