Blogia
imma

pis de soltera

estic sola des de diumenge, exactament avui és la meva tercera nit sola davant del perill de la nit... ziiiiiiiiiiiiiu... de fet tinc el pis fet un kristu.. i mira que normalment intento tener-lo una mica decent, però noi no em sé organitzar, quan hi ha en Fer ell s'encarrega de la cuina, per tant jo puc anar fent amb la resta del piset, ordenar coses, fregar, fer llits, estedre la roba... i total, dos dies sense ell, i ja m'he desmadrat... a part que aquests dies no tinc temps per res.. i no és cap excusa!!
tinc la cuina plena de plats, roba esperan ser rentada, roba esperan ser desestesa, menjador de potes enlaire, habitacions ben desordenades... és ben bé un pis de soltera... o la pozilga de imma... espero que aviat pugui recuperar el meu equilibri mental...
vaig a fer-me pas entremig de la brossa i a dormir...

bona nit imma

2 comentarios

ruru -

nena , q aixo no es lo q t'he ensenyat jejejejejej apa petons,, te volia trucar pero s'ha fet tard, i pensava q doirmies, petonets jo t'estimo encara q siguis marranota, pero a casa teva, ejejjeje muckis

osiris -

estàs describint el meu piset de solter! :D