Blogia
imma

sexe desenfrenat dins una societat desenfrenada

sexe desenfrenat dins una societat desenfrenada després del post reivindicatiu, o diguesli com vulguis d'ahir, avui tinc ganes de parlar de sexe, m'ha animat el blog genia de la Sònia, i és que mira que ens arriba agradar eeh el sexe!!! és ben bé que la natura s'ha encarregat que ens agradi el sexe, que ens produeixi plaer per tal d'assegurar-se la procreació.. el que no s'imaginava era que trobaríem la manera de fer sexe, pel sol fet de fer-lo... sense reproduir-nos, baja...
Jo no parlava mai de sexe abans, de fet fins i tot m'arribava a posar nerviosa si algú em treia el tema del sexe d'una manera massa explícida, en plan detallets i detallets, evidentment que m'interessava saber coses d'amigues més especialitzades i tot això, però la veritat, és que jo mai participava obertament dient la meva, en el fons també era perquè no tenia massa res a dir... però crec que ni tan sols si hagués tingut massa a dir tampoc hagués dit res... si tinc molta confiança amb alguna persona després sí que em destapo i parlo obertament de sexe... però potser sempre d'una manera genèrica, mai desxifran detalls personals...
tot i això, els estius del 2002 i 2003, quan encara treballava a la Fundació Vila Casas, vigilant un museu que no hi entrava ni déu, em vaig convertir en la experta sexual del museu, no per le smeves exhibicions ni molt menys, sinó que per fer "baixar" els fums del meu company de feina, vaig començar a explicar a tort i a dret les meves fantasies sexuals, i de fet, jugant jugant, vaig agafar el gustillo a parlar de sexe, i de fet també vaig perdre una mica de por a parlar-ne obertament... tot i així, contimuo admirant a la Sònia del diari vermell, ja que jo no seria capaç d'escriure tan obertament en un blog que coneix molta gent del meu entorn de le smeves experiències sexuals... hagudes i per haver.. fins i tot vaig intentar escriure un blog fantasma eròtic, però me'n vaig cansar...

benu, vaig a dinar!!!

bona tarda imma

PD: Gràcies pels comentaris del post anterior... he vist que UN MUNDO MEJOR ËS POSIBLE... i faré com diu el meu amic bloggero osiris ES RARO CON LO QUE FOLLO DEBERÍA QUEMAR MÁS CALORIAS JAJAJAAJAJAJJAAJAA

aIXÍ SIGUI, APA A FOLLAR QUE SÓN QUATRE DIES!!!!

7 comentarios

Manel -

Molt cul-ios tot...

osiris -

y es que después de un povlete los problemas se ven de otra forma!!

vaja, semblo torrente amb aquestos dos comentaris... quina fama...

imma -

ei que jo d'emprenyada res eeeh jajajaja

Salvador Grifell -

Un amic meu diu que la gent emprenyada va mal follada, i crec que té tota la raó. Si anéssim més ben follats el món seria molt millor!!!

Salut.

imma -

si, segurament que si que follem poc...

si, mama suposo que vinc avui o dema, ja te trucaré!

RURU -

huy sexe,, millor callooo mq .... potser la meva reputacio ... ajjajaja
bonanait monina
vindras disabte??'

Joan101 -

Molt suggerent la fotografia, em fixo molt més en el darrera de les dones que no pas en el davant. Als altres homes sembla que els hi agradi més un bon escot, però a mi el que em motiva és una bona corba.
Altra cosa, jo crec que la natura és sàvia, no l'estem pas enganyant quan fem sexe per divertir-nos. El que ha fet és donar-nos intel·ligència per controlar quants fills volem tenir, ja hem arribat a ser 6.5 mil milions de persones al mon, l'hem de fer sostenible o no hi cabrem. Si ens ha donat aquest possibilitat, gaudim-la!
. Però jo crec que es folla poc, a mes a mes està mal repartit. Uns molt i altres poc. És difícil relacionar-nos, calen bons moments, bons llocs i bones persones.