Blogia
imma

Sinus i cossinus

encara recordo quan a tercer de bup ens feien fer equacions de sinus i cosinus ... m'agradava molt el dibuix que se'n derivava, i des d'aleshores utilil·litzo l'expressió " he tingut una setmana sinus i cossinus" quan em refereixo al meu estat d'ànim canviant d'un extrem a l'altre. He començat el dia a l'abacus mig somicant, i he acabat "petant-me el cul" de riure mentres classificava els socis i he descobert que hi havia un bon home que s'havia dedicat a escriure la "butlleta" de fer-se soci amb màquina d'escriure, i me l'he imaginat tot seriós escrivint com si fos una cosa importantíssima... ai senyor!!! el més fort és que no m'he pogut aguantar i després no podia parar de riure... comuna desquiciada!!!! i he sentit com se m'imflava alguna cosa dins meu i desapareixia, el nus aquell que m'havia apretat tota la nit d'ahir i el matí d'avui... ha sigut una sensació tan estranya...
nyi nyi glu glu

bona nit imma ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz

Escoltant: Chopin Nocturn en G op 37 n.1

8 comentarios

ruru -

jejejeje

sarah emmah -

algun dia menjarem sara...

osiris -

reir está bien como medicina, pero coincido con chill :P

LoMasLejosATuLado -

Hola!
Xé! Doncs ja ha de tindre ganes... jo no ho faria, sóc una gossa!!(al bó sentit d la paraula) jeje
Riure és la millor medicina per tots els mals!
Un besset!

imma -

ostres no ho sé pas si és el mateix, però en tot cas li hauré de donar les gràcies pel fars de riure que em vaig fer a costa seva jajajajaa

Glory -

Coenc un home que es dedica a escriure queixes i queixes a l'alcalde i ho fa a màquina i amb un dit. Penso que n'envia, al menys, una diaria... Mai el contesten... Potser és ell!!!

imma -

a dir cotxinaddes a un altre blog :P jeje

chill -

Reir es lo mejor, bueno follar también! ;)