Blogia
imma

post nyo nyo

perquè m'afecten tan les coses, una tonteria tan fran ocm una merda feina, com una merda feina que cobro una merda i m'intenten explotar tan com poden? el meu estat d'ànim depèn de com m'hagi anat a la feina, i això no pot ser, ahir vaig tancar caixa i em fltava peles (bastantes) i això m'ha engoixat tota la nit, fins avuimatí, joer, perquè no puc està mai bé en una feina, a Púbol el mal ambient, i en aquesta el neguit de remenar peles que no són meves, la responsabilitat de tenir un calaix sola la teva persona... total per tenir un merda contracte que poden fotre al carrer quan vulguin... perquè?? perquèe...

no no vull una vida així..... no vull està neguitosa per una merda feina...

bon dia imma

4 comentarios

LoMasLejosATuLado -

Hola!
No oblides mai que treballes per viure, no vius per treballar... encara q ens coste, ja hi estem tot el dia al treball i passem moltes hores alli dins cm per estar calfant-nos el cap també una volta hem acabat!
Un besset!

osiris -

jo hace poco que aprendí a pasar del trabajo.
Piensa, qué es lo peor que te puede pasar? que te echen? bueno, no es para tanto...

mari -

hola noieta; em sembla q tots estem igual ja sigui per peles o per companyes guarres i males putes.. l'unica solució.. anar passant i segir buscant allò que necesitem.Que no decaiguin els ànims eh!!! q aviat fires i a veure si aconseguim un bon sopar que ens faci oblidar les miseries de cada dia.
Petonicus!!!

Glory -

Bon dia Imma, segur que hi ha una cosa millor, el que passa es que no és fàcil trobar-la, a vegades s'amaga darrera una cortina, sota una alfombra... Cerca, cerca...