Blogia
imma

observacions

observacions Ara m'ha agafat com una mania en les mans, quan algú em paga intento no tocar-li les mans, i a vegades li torno el canvi sense tontar-li jo, intento fer el possible per deixar el canvi a sobre el taulell... e fan fàstig... sobretot els mans de senyors, mans suades... a vegades ungles negres... aaaahg quin fàstig!!!! ja sé que els mecànics tenen les ungles negres per molt que les netegin (tinc un exemple a casa...) però no sé.... ecs... a més em fot molt quan algú està tres quarts d'hora buscant cèntims, mentre hi ha una cua kilomètrica, o la persona que després d'haver estat tres quarts d'hora fent cua, se n'adona que té el carnet de l'abacus a una taquilla, o la persona que després de fer una cua de mitja hora tots els seus parents la truquen... pii piiii.... no podien trucar abans per entretenir la pobre dona? nooo .. llei de murphy....
kina vida més dura la d'una caixera... sniiiiffff......

ja ho veig, bade reto bade reto ( o com s'escrigui...) mareta meva, nomé sparlo de la feina, ha desaparegut la meva vida.. on etsss ¡¿????? on ets????¿¿¿¿¿ estic escoltant un concert de BAch per orgue, una fuga o alguna cosa així... i cosa que abans em tranquilitzava ara em carrega i em desquicia.. a qui se l'acut???

bona nit imma

3 comentarios

chill -

Pues ponte guantes!, maniatica lo eres un poco! :P

Glory -

És francament desagradable que et toquin amb les mans suades i detesto que em peguin copets mentre m'enraonen. Suposo, Imma, que un psicóleg ens trobaria un trauma infantil d'aquells sense cura ni pietat, aiiiii! Petonets i, quan tanquis la caixa, la tanques de debó!

jordi -

así que esa es la razón por la que las cajeras te den el billete en la mano y luego te dejan caer encima las monedas! qué rabia! se desparraman todas las monedas y después las tienes que separar para meterlas en la cartera!