Blogia
imma

cirurgia estètica ja!!!!

no, no m'he tornat histèrica per el meu aspecte físic, ni molt menys, però a vegades m'agradaria no cridar tan l'atenció.... passar més com una noia del montón vaja... ara podria començar a invetar-me, que sóc una es`pècie de top model universal i tal i qual... però a part que ningú s'ho creuria, també és mentida :P---- crido l'atenció, només perquè tinc els cabells grocs grocs grocs grocs... i en aquest indret del món on vivim, això no és habitual... a menys que et tenyeixis... o experimentis amb l'oxigenada... que no és el meu cas... total que la gent sempre es recorda de mi, per bé i per mal... per exemple, l'any passat, vaig anar a "tocar la pera" a les de secretaria per saber què havia de fer per convalidar assignatures, i resulta que al final, vaig passar completament del tema, i després de tenir mil i un impresos per omplir no hi vaig tornar mai més... avui hi he tornat anar, ja que he de modificar i canviar una assignatura que no em va bé per horaris, i resulta que la secretària, molt fashion ella, m'ha dit que jo ja ho havia fet.... i després he hagut d'explicar llargament, que l'any passat vaig passar completament del tema... blablablabla... o sigui, a la meva facultat hi ha "tropecentes" persones, i jo fa un any vaig anar a remenar paper, com deu fer "tropecentes" persones, però ja s'havien quedat amb el meu careto...
Sí, i així tota la vida... potser algn dia em faré la cirurgia per canviar i no em reconeguin, em convertiré del montón i viga plif plaf...
per cert ahir vaig acabar Rayuela, de Júlio Cortázar, me la vaig llegir de la manera que has d'anar saltant capítols, i és més llarga , total que m'he quedat així com extranya... algú l'ha llegit??? tinc mono per parlar d'aquesta novel·la... i la gent que m'envolta, absolutament ningú l'ha llegit, i la meva germana encara li falta... aaaaaaaaaaaaaahg quin estress ..
apa bon dia imma!!!

4 comentarios

imma -

:) gracies :P

chill -

Bueno, es una manera de ser original de manera natural!

imma -

si, el médico és un bon llibre, tot i que al final se'm va fer pesat... també està molt bé el último judio...

jordi -

no podrás hacer un desfalco!!

Me apunto esa novela para el próximo pedido, que será dentro de mucho porque en la mesita de noche no caben los libros por leer!
Ahora estoy con "El médico" de noah gordon creo que se llama. Dicen que es muy chulo y de momento está bien.