Blogia
imma

Des de la finestra

veig les dues mega cases que hi ha davant del meu bloc de pisos... és curiós, és com si la zona pobre topés de cares a la zona rica... en serio, són dues catxo cases que potser tenen 10 habitacions, amb jardinets i garatges... i el que ara mateix em crida l'atenció, són les dues pinyes de ceràmica que hi han al capdamunt de tot de la taulada. UNa és de terra cuita sense pintar, i l'altre està varnisada de color marró fosc... m'agrada imaginar-me que me les va comprar a mi a la botiga de ceràmiques que teníem a la Bisbal, i també m'agrada imaginar-me que me les van comprar unes persones simpàtiques i contestes de poder estrennar casa nova... sí, ja sé que és una tonteria com un temple, però sempre m'havia agradat poder saber on posàven les coses que comprava la gent, si teníen una idea predefinida, o si només era un capritx fruit del moment, o tan sols una impuls consumista despertat davant de tanta ceràmica, i objectes diversos junts....
res....
per cert, el nen del cinquè pis (just sobre el quart on visc jo) sembla una gallina cridanera, a partir de les 8 del matí fins més o menys el migdia i hora de dinar, la seva gran diversió és cridar com un possès! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahg aaaaaaaaaaaahg si no para aviat em vindrà un estrés increible.... avui que volia dormir i descansar fins el migdia quin infern de nen per déu!! és que ja noés que plori, no no, crida crida i crida, que pesat!!!

bon dia immma!!!

3 comentarios

jordi -

aguantalo...
algún día será el tuyo el que moleste...
la la la...

Oranx -

Donali aigua freda per si es queda afonic jejje

chill -

Cómprale un bozal!