Blogia
imma

els russos

Aquests homenots i donotes que passaven de 200 ens 200 pel museu( i no exagero... realment venien de 200 en 200!!!) em van fer transformar en una persona forta forta!!! Avui ha sigut el meu segon dia a l'abacus, he descobert que ser caixera és el més baix estatus, i que la gent (a part de potser alguna persona normaleta i ben educada) són uns histèrics acabats, que esperen que siguis súperwoman, i els hi resolguis tots els problemes emocionals, personals, fins i tot t'expliquen els seus problemes... ara bé, després d'haver-me enfrontat davant russos desbocats, ja se'm podem posar al davant 200 dones histèriques " de la muerte" jeje, el truc consisteix en quedar-te mirant com si fossis autista a la gent que te ve amb totneries integrals!S'ha intentar resoldre el problema, però tampoc sense preocupar-se massa... això sí, sempre amb bona cara, i mai ser borde (això encabrita més a les persones, i podria ser que fins i tot hi sortissis perdent..). Simplrement indiferent però amb simpatia :), m'encanta, nervis d'acer!!!!
Estic cansadíssima!!!!!
bona nit imma.. per cert algú vol que els faci soci de l'abacus? jeje això també ho sé fer! iuiuiui

11 comentarios

imma -

Glory, cap problema, no cal que tel tornis a fer de nou el carnet, només pagan un euro et fan un duplicat del que ja tenies, això sí hauràs de donar un dni, o un telèfon per poder localitzarte a l'ordinador ok? si vols ho faig vale?
i els russos de moment no apareixen per l'abacus... els russos els veia al museu dalí :P es veu que la Gala era russa i això els fa certa gràcia :) petons guapa!!!

ruru -

bon dia ,,, nineta,,,, no he trucat , soc una molt mala mare, jejej petonicos

Glory -

I qué et demana un rus a l'abacus? No sé, sempre els veig comprant abrics de pell i porcelanes de Lladró... A mi em pots fer socia, vaig perdre el carnet fa molt de temps i m'ha fet mandra demanar-lo de nou. Com estàs? Petonicos a tota l'Abacus!

chill -

O sea que eras tu la que me miraba con esa cara?
jeje

Oranx -

Quina paciencia tens amb els russos jejje

imma -

sí, treballar de cara al públic té tot un què i un requè!! estic estressada ara només tinc una hora per dinar i cap a l'abacus vinga vinga!! i he de repassar flauta, i tocar el piano (que en aquests moments no tinc) i fer quaranta mil treballs.. aaaaah no tindré temps, com trobo a faltar aquelles tardes de cor de la ciutat inacavables .. en fi

imma -

sí, treballar de cara al públic és tot un q

ruru -

nena , mal negoci aixo d'estar cara i cul al piblic, siiii , se l q em dic !! jajajaj mira com hem acavat ,,, el papai jo ,jajaj peton s,, pero encara et falta, aixis com uns 30 anys

jord -

Yo siempre tengo a mano el truco de la zapatilla a la cara, creo que ya te lo recomendé. Es práctico.
MuHAHAhAhahaahAHaHahA!!!

lid -

i com que no son bordes els russos dels trons... paciencia noia, estar de cara al públic és el que te. Aquesta postura dels nervis d'acer la trobo ideal doncs! :D animsssss

Turandot -

Ostres, els russos! tota Russia estava a port aventura l'altre dia!!! i n'hi havia tants de russos, que jo crec que fins i tot algun s'ho feia passar per soviètic!!! hi ha que veure...