Blogia
imma

la molina

la molina vaig plegar ben ràpid del museu dissabte, anàvem a la molina a veure els papes i l'emma, vam trigar unes tres hores des de la bisbal arribar-hi, vam veure un gairebé accident per la collada de tosses!! el meu mega atos es va portar molt bé pujant com un campeón que és per la collada!! jeje.... és tan tan tan diferent de la plana de l'empordà... i tan solitari ... de moment clar.. suposo que quan comencin a arribar els esquiador pijos allò serà un bullici de gent....
ais no sé, tot és tan estrany que no sé pensar... continuo sentint-me sola tot i tenir en ferran al meu costat... és tan difeent casa meva tan silencionsa, sense crits de pessetes, sense la tele dels meus pares, sense l'emma incordiant pel pc, o pe rla música, o per alguna cosa... només quedo les formigue si jo a l'empordà... aiiisss....
ah per cert tornant de la molina vam topar-nos de cara amb L'OPERACIÖN RETORNO!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaah i a sobre passant per l'eix vam trobar un accident múltiple de no sé pas quants cotxes.. total que vam sopar a vic, i vam arribar a la bisbal a les dotze tocades... i havíem sortit de la molina a les 6 de la tarda!!!!!!!!! aaaaaaaaaaag odio fer cua.... bé, la molina molt bé, veig a la meva família nuclear molt feliç, molt lluny però bé...

bona nit imma......

avui la meva altra germana ha fet 8 anyets.. joer com passa el temps!!! encara recordo quan anava al cotxet i era un bebé petit petit.... aiiisss

també tinc un mussol només per mi :) es diu tirurita i va néixer el març...i ja està independitzat i és fillúnic i és una monada...

4 comentarios

jordi -

i tant que te mérit tú!
amb els 50 i escatx cavalls que té... :P no et piquis dona :)

qué és això de que tens un mussol???

imma -

eeeeeee el meu Atos ni tocar-lo eeeeeh ( em surt el sentiment de mare ...) el meu fill és el millor!

Oranx -

Ja te els eu mérit pujar la collada amb un Atos jeje

chill -

Si aun te sientes sola, ven a mi! yo te consolaré!
;)