Blogia
imma

problemes de parking

no em puc queixar, el meu poble no hi ha massa problemes d'aparcament... el problema sóc jo mateixa... no n'apendré mai d'aparcar mai mai!!! però no perquè tingui un error cromosòmic que m'impedeixi saber algun dia aparcar, sinó perquè em fa vergonya aparcar... a veure, segur que amb una mica de pràctica arribaria a saber (una mica) d'aparcar, però només de veure que hi ha el meu veí mirant, la meva veïna petita gran mitjana.. em talla, em talla molt... un dia que em vaig decidir a aparcar, tot i que hi hagués mig veinat mirant, va sortir el meu veí, que deu tenir un 80 anys, que va ser presoner de guerra i etc (ja ho explicaré o no un altre dia) i va començar amb gestos, apa gira el volan a la dreta, no no no tanaaan, ara l'esquerra, ara endavant... joooooooooooooooooooooo eeeeeee em vaig posar tan histèrica, que vaig donar un cop al cotxe de darrera, i no hi havia maneres de tornar a sortir i enqueixar bé... buuuuf, vaig acabar deixant el cotxe com a un kilòmetre de la borera, i el meu veí, deixa deixa ja està bé així... i jo me'l mirava... ummmffff.... vols dir? sisisi.....
total, que bé que aparco quan no hi ha ningú conegut mirant-me, necessito el meu temps i així. però bé.. aaaaaah kina caca!! avui l'he deixat aparcat allà casi a la cantonada, que si un cotxe vol girar esberat se'l trobarà de morros (bé de culs) ais, no sé, potser d'aquí una estoneta l'aniré a moure... quina obseció per déu!!

bona tarda imma

4 comentarios

jordi -

quina patxorra el cabron!!
Yo sembla ser que aparco millor quan vaig fumat, no sé si perque no noto els copets als cotxes de davant i darrera o perque em poso menys perfeccionista...

total, molt malament!

LaRanaBudWeisEr -

jajaja tu no et tallis dona... l'altre dia al costat de casa meva, havía un cotxe parat al mig d'un carrer normal i corrent... hi havia una cua de 6 o 7 cotxes fent sonar el claxon.
Bé, jo estava dins d'un bar (per variar) veient la que estava liada, inclós vaig fer algún comentari i de sobte un home que tenía al costat que estava prenent un café amb tota tranquilitat paga sense preses, surt, es fica al cotxe que bloquejava mig mataró i se'n va... si ell no es va tallar pq ho has de fer tu? :P

ens veiem ;)

imma -

je je je com ric je je je ai que em tronxo :P

chill -

El problema de aparcar no lo tienes tu, lo tienes todas las mujeres, jajajajja
;)
Petonets,