Blogia
imma

I passen els dies------

I passen els dies------ El temps d'aquest estiu, em fan pensar en el de l'estiu de fa dos anys, el primer estiu que vaig anar a treballar a la Funda i que vaig conèixer a la Rouspi, en Xebasa... l'estiu que vaig tornar de Ginebra, l'estiu que encara tenia un curs d'història de l'art per acabar...
Avui fins i tot tenia fred, he estat mig matí amb la rebeca d'hivern (no m'agrada gens el nom de rebeca... :O )...
Tinc cotxe, de fet em van fer tot una sorpresa, durant gairebé dos mesos, em van fer creure que em deixerien un 2CV una amiga de la meva mare... i al anar al taller a buscar el cotxe, em vaig trobar amb un Hyundai Atos Prime de color verd chillón!!! Estic molt contenta... m'agraden les sorpreses... però sobretot sobretot, m'agrada que m'estimin i pensin en mi... :)

Bona tarda imma

3 comentarios

Uri -

Ei Imma,
Aquestes mostres d'estima de color verd chillón i amb rodes sempre s'agraeixen eh... Jo de moment faig servir dues extremitats per moure'm. És el que hi ha.

Salut i prepara't per la calor que vé! :S

La hora de las brujas -

Enhorabuena noia!!Volem una foto del coxe!!Sempre es agradable que algú s´enrecorde de tu...Yo tb adore les sorpreses!!Un beset

emma la rebeca -

per què no t'agraada el nom de rebeca??
eh rebeldeh!