Blogia
imma

Avui

Acabo de treballar i encara em queden un munt d'hores per aprofitar per fer i per desfer.. i què faig jo? Res....... arribo una mica cansada (tampoc molt i molt) i no se m'acudeix res més que conectar-me a internet., i malgastar la meva vista ja malgastada genèticament..... però què més podria fer?????????' si ja, ja ho sé que moltes coses, però pot ser és que aquests dies estic desmotivada, no, no és que estigui trista ni molt menys, sinó que porto un "tedio" a sobre meu que no me'l treu ningú, tot absolutament to em fa una mandra impossible de treure.......... semblen aquells estius d'anys enrera que sempre estava quedant amb tothom i no tenia ni un minut per a mi..... Ara em sobren els minuts i els segons i tot....

Bona tarda imma

2 comentarios

imma -

mama, ke fas conectada eeeeeh jajajaa

jo -

esten l ROBA q hi ha a la rentadora , ejeje