Blogia
imma

Crec que els nyis han tornat aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Quan em van dir que faria de reforç em va sentar malament, com si de cop i volta m'hagu´s convertit en l'últim mico o alguna cosa així... l'última peça d'un gran engranatge.. i no, no és així, el meu lloc de feina és el millor, potser cobro una mica menys però compença moltíssim! Tinc totes les tardes lliures, per mi, per descansar, per avorrir-me per tot!! :) A vegades sóc molt impulsiva i m'enfonso per un no res...
M'he matriculat a segon de magisteri musical, jeje, que contenta.. però que car és tot!! pagaré gairebé 600 euros de matrícula!! joer!!! com es passen! tot i que aquest any demanaré beca.. a veure què tal... A més a partir del setembre aniré a viure amb en Fer... fa por dir-ho i pensar-ho però al mateix temps fa tanta il·lusió... una sensació d'haver crescut de cop o alguna cosa així....
Tot bé... :)

...........................................................................................
...........................................................................................
...........................................................................................
...........................................................................................
...........................................................................................
Bona tarda imma... el cotxe verd fiu fiiiiiiiur :) :)

No sé perquè els nyis van i venen? tenen vida propia?¿?¿?¿?¿

0 comentarios