Blogia
imma

lluna plena

lluna plena Avui és una nit d'aquelles enigmàtiques, la nit és clara, ja que hi ha una lluna increiblment gran i lluminosa, amb venus sota seu... M'encata sortir a la terrassa i mirar al cel i veure la lluna de març, la última lluna plena abans de la primavera....
Avui he tornat d'Itàlia, i altra vegada m'ha vingut a esperar una de les persones que estimo més, que em cuida em mima, i que jo també estimo cuido i mimo... pot ser hagués disfrutat més el viatge les meravelles que he vist i tot l'art que m'he empassat si hagués vingut ell... París va ser increiblement millor amb ell, MAdrid va ser increiblement millor també amb ell.... la vida en general és increiblement des que està al meu costat... no parlo mai en aquest blog del que ha significat i el que significa per mi en Ferran, pot ser perquè pertany al meu interior, al meu propi jo... no sé, però ara tinc ganes de dir amb veu molt alta que l'estimo, que t'estimo i que pot ser si aquest viatge l'hagués fet al teu costat hagués tingut més sentit, perquè tot el que faig al teu costat té més sentit...
Molt sovint et miro als ulls i em veig dibuixada al teu interior, petiteta , m'encata el tacte del teu rostre mig afeitat, de les teves mans grosses de mecànic... el teu somriure la teva veu.. tot... tot tu...
t'estimo

bona nit imma......

4 comentarios

Polux -

Eres afortunada.

imma -

no pasa nada entiendo tanto el castellano como el catalán, escribo en catalán porque me es más fácil pero entiendo el castellano perfectament :).. per cert ja hem anat a París :)

la hora de las brujas -

Inma, enhorabuena!!!Me alegro de que tengas esa persona con la que compartir todos tus sueños. No dejes de ir a París con él...Bona nit!(al final me salió el comentario en castellano, jejeje). Un beso

Turandot -

Què bonic. ¿Has vingut de vacances? jo també :) Sort que tenguis qui t'esperi aquí, jo en canvi deix a algú allà.