Blogia
imma

Des del cole

Un altre cop de pràctiques, m'encanta.. l'escola els nens i les nenes... tot!!!
Aquesta tarda aniré a una classe de música... a veure què tal!! i demà em deixen donar una classe a mi... quina ilu!!!!!!! aiiiiiissss
Dissabte tinc reunió de feina.. jeje, altre cop al museu musealitzada.. aquesta vegada però serà en un museu nou, un món per descobrir.. el museu gala - salvador Dalí... el de Púbol... :) hauré d'anar amb uniforme ... vaya tela...

Tot va benne....

Tinc ganes d'escriure un conte que l'altre dia em vaig inventar, ara no tinc temps, però ja l'explicaré... va de fades, i de bruixots bons i dolents... i de naixements de fades petites entremeliades... i d'amor indestructible que és capaç d'aguantar-ho tot.... en fi

Muuuakk

bon dia imma!!!

2 comentarios

Turandot -

Eiii jo el vull llegir aquest conteeeeee!!!
Veig que la tens una vida laboral intensa, quina soooort! :) et desig el millor!

La hora de las brujas -

Hola guapa!!!
Bona sort demá en la teva clase, ja ens contarás...!!
Estic desitjan llegir el conte que has escrit...Molts besets