Blogia
imma

un altre dia

Tinc molta son, ahir vaig anar a dormir a les tres de la matinada... estàvem fent de croquetes pel pis, em vaig anar recuperant físicament i moralment durant la nit, i es pot dir que a les tres de la matinada ja tornava a ser una mica més feliç que unes hores abans... vam està mirant los Serranos acollonant la série i cantant les cançons xorres, pot ser m'hagués estimat més mirar la pel·lícula de tv3 però bé, a vegades no puc escollir.. és el que passa quan comparteixes coses...:O
Ahir en JA estava de "catxondeo" i va ser molt divertit, em van animar molt, de fet estava feta un parrac, a vegades m'autodestrueixo, io necessito que algú em faci veure que sóc una BURRRAA!! jajaja, tinc la tendència de martiritzar-me a mi mateixa, i quan començo així sóc insuportable, per mi mateixa i evidentment per la gent que m'envolta... :)
Avui puc dir que estic animada, i que tinc ganes de fer coses, i cada vegada estic més nerviosa perquè està més aprop diumenge, que marxo a itàlia!! ja serà la tercera vegada que hi vaig, i m'encanta!
Recordo la primera vegada que hi vaig anar, que jo feia 3r d'història de l'art i tenia molta il·lusió per veure Pisa, Roma.... uoooo, estava als núvols, a més a més, anava amb la gent de la classe, que encara passava bons temps... va ser fantàstic, Roma, m'encanta, ara que la Ryanair hi va tant barat pot ser m'hi escapo.. jo acabo de venir de Paris, ara Italia, (el nord) i només em falta tornar a Roma.. uui, si tingues peles, només viatjaria, no estaria quieta ni un moment!!

uoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Bon dia Imma!!!!!!!!!

2 comentarios

imma -

:) hola

Polux -

Acabo de descubrirte, te seguire leyendo. Un saludo.