Blogia
imma

no hi han notes!!

He pujat a la universitat, expressament i no hi han les notes que esperava!!! bé doncs... no sé, ja tornaré demà...
He tornat agafar una adreça per portar el currículum, jo per portar currículums que no quedi!! a veure si algun dia trobo algun treball decent, perquè el de les visites guiades em te ben fregida, aquest dimecres en tinc un, amb nens de 2 ESO, i ja m'agrada ja, però és que en tinc una cada mil anys! i això no pot ser, jo vull alguna cosa més seriosa, que tingui una estavilitat... m'agradaria treballar a alguna acadèmia fent classes de suport, o alguna cosa així.. de fet ara aniré a posar el currículum a un centre psicopedagògic que necessiten profes... ais... a veure com em va....

Bé doncs, per cert mama ruru, la teva fada és la millor, però l'atra també m'agradava, per això les vaig fusionar!

jejeje

Bon dia imma!

1 comentario

ruru -

cap problema ,,, no tinc gelos , jajaj de le sfadeas ,,, jajaja sim q es maca l'altre si ,., tb ,,, pero la meva mes .. es q no tinc iaia , i aixo es nota, petons macota, muacckis , t'estimo molt