Blogia
imma

Coses

A vegades me n'adono de la meva situació, i no només això, sinó de tot el que m'envolta em rodeja i em fa ser tal com sóc.
M'han protegit massa, he crescut com un Peter Pan etern incapaç d'assumir les dificultats, incapaç de valdres per si mateix, incapaç de poder enfrontar-se en la realitat. Visc convençuda que un angelet em treurà les castanyes del foc, i si això no passa, busco culpables a l'exterior, mai m'analitzo a mi mateixa com a culpable, com a persona que no ha sigut prou responsable per poder sortir endavant jo sola... encara sóc un bebé que m'han de cuidar i m'han de fer les coses...

2 comentarios

Turandot -

Ei, què ha passat? deix de venir uns quants dies i mira... on és la Inma que no atura de riure, la que ens contagia el bon humor?
Has vist "Shakesperare in love"?
- Todo saldrá bien.
- cómo?
- no lo sé. Es un milagro.
Doncs igual, sempre hi han angelets, sempre.
Una besada wapa!

ruru -

res nena cosas de la maria de testamants , de mentides i altres cosetas semblants , jeej q jo ja n'estic fins el monyo , pero mira , un s'ha de fotre,,, en fi toto be, crec q la botiga esta llogada, ejje algo bo al menys ,, petons depsres te truco , ho prometo