Blogia
imma

quin avorriment!!

quin avorriment!! estic tan cansada de menjar cada dia boletes de pinso, no sé què s'ha pensat els meus mestressus que sóc un "periquito"? no ho entenc, jo ensumo menjar bó, bistecs, botifarres, macarrons... i un llarg etcètera! i a mi què em donen? pinso.. apa!! pinso i aigua! això sí que és una vida de gos! quina creu...

dimecres passat vaig anar a fer una visita a les meves cosietes, tinc 3 cosines, dues de part de mastresso i una de part de mastressa... La Neska, la Bitxo i la Pesseta.
La veritat no suporto ni la Neska ni la Pesseta, les dues es creuen molt superiors a mi són York Shires terriers i van " de xules", en plan: "nosaltres tenim pedigree i tu no! " puajj, a mi la veritat me la sua... jo sóc preciosa!!! a més tinc una sang de mezcla reial! canitx i pequinès, què més vull?.. en canvi amb la Bitxo m'ho passo geniaaal!! ella és un Choo-chou i em dixa estirar-li les barbes, i pujar a sobre seu, és geniaaal!! sempre tinc ganes de veure-la!!! és que la veritat, a casa amb els mastressos a vegades és avorridíssim!!! a mi el que m'agrada és jugar!!!!!

guaguaguagua

janis

2 comentarios

Jun -

HOLA WAPAAAAAAAAAAAAAAAA

Bueno, ja sóc aquí de nou XD

La segona foto és brutal, m'encanta :_)

Com l'has fet?¿? Està saltant oi? Normalment em queden borroses :(

ruru -

no se com fer per veure les fotos de la janis ..... explica mes be,,
petonicos tititmo