Blogia
imma

després de moltes proves

bé, en Fer m'ha ajudat a fer un "logo" (com odio aquesta paraula) diferent.. he recuperat la janis i el meu retrat (sóc molt egocèntrica i'm sorry) feta per la meva mami... i el nyi de sempre, crec que ell no el puc treure perquè fa temps que m'acompanya... després he volgut redecorar i "empaperar" tot el fons amb unes estrelles molt fashions, també de la tia ruru....

:)....
però abans he de dir, que en fer s'ha ben liat, i en comptes de fer un nyigu (com he batejat el meu "logo")... ha fet un immanyi... i déu n'hi doret... podríem dir que és un inmaculada concepción nyi........ bé, el posaré perquè no té pèrdua... gairebé em moro de riure...


uuuuuuuuuuh
fa una por.....

bona nit

imma(nyi)

2 comentarios

Jun -

Ostres, això fa més por que un gallifante... O_o

emma -

avestruç!!