Blogia
imma

altre cop... Janis

altre cop... Janis Estimat diari, torno a ser jo, la Janis.. avui escric perquè estic molt i molt contenta... avui al matí, quan el meu mastressu ha marxat, ha deixat la porta de la seva habitació oberta!! visca visca!!.. i hi havia la meva mestressa ben adormideta, pobreta, sempre s'adorm... he aprofitat, per agafar TOTS els ninots que estaven "escampats" per terra i emportar-me'ls a donar una volta per el piset... després de llepar-los, mossegar-los, i arrossegar-los per tot el terra... els he deixat al meu racó de la cabassa i el coixí... el que no he entès, és quan s'ha aixecat la mestressa de dormir.. que l'única cosa que ha fet, és "fotre'm" crits... una vegada a la vida que em deixen jugar amb els ninots!!!..
aquests humans, estan ben bojos!!... ara, la meva mestressa, està fent veure que fa el dinar.. però en realitat, està esperant que arribi el mestresso perquè el faci ell...
de fet, tinc molta gana, ahir a la nit, vaig menjar xamfaina, després de bordar durant tres quarts d'hora seguits, es van dignar a posar.me menjar... però després, volia fer el ressopò... i no em van deixar... és que és que!!!
bé, vaig a mirar a veure si em cau un tros de xoriç!!!
nyaaammmmaaaaaaa

bona tarda

janis

1 comentario

Sr. Gat -

Janis,

No facis cas als humans. Són raros. Tu segueix igual, creu-me. Abans o després els acabaràs entrenant. u_u