Blogia
imma

un regal per mi!!! GUAGUAGUUGUAUGAGUAGUAGUAGUAUGAUG

un regal per mi!!! GUAGUAGUUGUAUGAGUAGUAGUAGUAUGAUG Estimat diari, torno a ser la janis, avui també estic molt contenta ( sóc una gosseta feliç) ja se sap, les gosssetes guapes com jo, es mereixen regals tan guapos com el que m'ha fet el Sr Gat o era en jun... oi que guapo el dibuixet?????.. bé en tot cas... estic molt contenta, i ja no faig tants pipis.. tot i que quatre i cinc cauen...
avui he dinat macarrons, i estaven molt bons!!! nyaaam.. per postres he menjat dues sabatilles d'estar per casa de la meva mestressa i he arrencat dos ulls :)...
i ara aniré a fer la migdiada...
bona tarda

janis

2 comentarios

Jun -

Caram, "sabatilles amb ulls" de postres! Nyam nyam! Típica recepta francesa.

cogollo -

ja li ha arrencat un altre ull??? buf