Blogia
imma

vida en parella... Ell

... arribo de la facultat...
...tinc gana...
.. obro la porta..
.. quina oloreta!!!...
.. miro el terra... un pipí (mig sec)...... l'esquivo...
... què hi ha per dinar?...
..macarrons!!...
... vaig al menjador... una caca (mig seca)... no dic res...
.. dinem...
.. - Nen, has vist les caques i els pipis?...
..- Les deu haver fet ara mateix O_o (cara sospitosament de mentider compulsiu)
..- Estan seques, quan has arribat ja hi devien ser, SEGUR...(cara de dolenta, per fer por terrible)
..- que no que no!! O_o (més cara de sospitosament mentider doblement compulsiu...)
..-Les vols provar?
..- nononononono......

I ja veus com surt disparat a buscar la pala i el recollidor (que pràctic tu) i a recollir cacones de janis...
... i els pipis?
-- no els veig.... (cara sospitosament mentider doblement per doblement sospitós)... jeje, bé doncs, ja els rento... però després ho faràs tu!!
...

¬¬ ai senyor, ja em deia la meva àvia... no et refiis de cap home amb nas a la cara ( i encara no m'he trobat amb cap Krilín....)

2 comentarios

osiris -

tenim un sentit extra per evitar marrons... :P

Jun -

Haaaaaahaha ets la pera, és boníssim aquest post. Tu saps quantes tires en poden sortir?? XD XD

Fes cas a la iaia, que en saben mooolt XD