Blogia
imma

dues setmanes

dues setmanes he estat dues setmanes sense tenir classe... i avui em sentia estranya, allà tota calladeta connectada a l'aula d'autoaprenentatge (d'anglès) he arribat una mica tard com sempre...
després he anat a veure la Rous, que ha tornat de Paris... quina enveja!!! a mi m'agrada tan i tan viatjar!! fa exactament un any que no vaig enlloc (acceptuant una sortida petitona d'un dia...) .. a vegades penses què faries si tinguessis diners... i jo no dubto mai a pensar que viatjaria, a tot arreu, amunt aball, dreta esquerra...
...............................................................

la janis busca coses, olora el terra... vaig a fer-ho amb ella, a veure si em passen les neures.....fufufufufufufu

bé de fet no sé què vull

bona tarda

imma

3 comentarios

Josep -

Si no tens diners per viatjar, sempre pots voltar per Collserola xD.

Per cert, és la primera foto que veig de tu, i de la Janis. Heu quedat molt bé xD.

Apa, salut.

Jun -

Aix... u_u ningú sap el que vol!

ruru -

paciencia