Blogia
imma

torna a ser divendres

la setmana passa ràpidament, no te n'adones i ja és divendres i demà comença el cap de setmana, que ja se sap que passa com un sospir i després es torna a començar, com una roda infinita que no s'acaba... la setmana és com un ésser viu, que neix creix, "es reprodueix" i finalment mor... i així fins l'infinit...
recordo que de més petita no m'agradaven els caps de setmana, era un trencament de la meva rutina: anar classe, berenar, jugar a la plaça, anar a música, a la biblioteca del poble a fer enfadar la bibliotecària... el dissabte sempre havia d'anar a casa del meu pare i sovint m'hi quedava fins el diumenge a la tarda, sense fer gaire res interessant, crec que en el fons relacionar el cap de setmana en haver de marxar de casa és com un petit trauma acumulat, que fins i tot ara quan arriba el divendres a la tarda només pensar que dissabte i diumenge aparentment no tindré res a fer em fa com por.. ja sé que estic exagerant moltíssim, però a vegades encara em passa, sobretot quan no treballo ni tinc alguna feina "important" per enllestir ràpidament ...
tot i això, la tornada a la rutina el dilluns tampoc és massa agradable... és que en el fons sempre m'estic queixant!

bona tarda

imma

5 comentarios

chill -

pues aunque sea para no hacer nada, también van bien los fin de semanas, no necesariamente has de hacer algo, estan para relajarse!

Manel -

Tots els dies tenen un "algo"...
A mi tots els dies m'agraden.

imma -

m'agraden molt els dijous (no per sortir ni res d'això) sinó perquè ve just després del dimecres i abans del divendres, és l'equador de la setmana... el dijous em fa imaginar un cap de setmana ple de descans i d'alliberació... tot i que el divendres canvii d'opinió... :)

El Pensador -

Bé, ja sabem que els divendres no t'agraden, perquè porten indefectiblement cap als dissabtes. Els diumenges, perquè són una continuació inexorable dels ja anomenats i pitjors volguts. Els dilluns, perquè, i aquí coincidiràs amb molta gent, comença altre cop una setmana més de feina. Te'n queden tres per escollir. Quin d'ells prefereixes?