Blogia
imma

les casualitats existeixen???

mai m'havia plantejat menteixo,potser sí que m'ho havia plantejat, qui pot arribar a llegir aquest blog? qui pot arribar per "casualitat" fins aquestes paraules, aquests pensaments desordenats dits en veu alta? no en tinc ni idea... a vegades clico al blog a l'atzar, per veure si em trobo algun blog d'alguna persona coneguda del present o del passat, i mai he aconseguit trobar-ne cap de conegut.. i resulta que en el meu blog ja tinc contades un parell de persones, que sense cap mena d'explicació, segurament sense pensar-s'ho ni buscar-ho m'han trobat... i potser, fins i tot, hi ha qui m'ha trobat i no m'ha deixat cap nota de la seva presència.. qui sap...
una xarxa, tan enorme, i en canvi petita com un mocador... com el món real?...

bé doncs, benviguts siguin!...

bona nit

imma

pd: la ranochicha encara segueix amb mi, al meu costat... una mica vella i bruta (l'he de dutxar)... però encara m'aguanta ... jeje :)

7 comentarios

toniher -

Sí, el món és molt petit, Imma. A mi em va fer molta gràcia trobar-te per la blogosfera. Segurament crec haver-te vist en alguna festa major o semblant, però clar, no és el millor moment per recordar l'endemà que s'explica la gent.
Petons!

mary -

fa dos dies que no vens a classe et menjaré amb patates saps les ajugetes q tinc d'ed fisica???? ja pots trucar-me aviat!!! petonets

osiris -

jo et vaig trobar perque vaig mirar els últims posts de blogia i.... ja veus!

un petonet imma

imma -

no sé perquè es duplica.....

Bruixeta -

Hola guapa!!A vegades, pots trobar un blog d´algú conegut i no donarte!!!No l´has pensat? Jo crec, que en el meu cas, més d´un no em reconeixería!!Petons

El Pensador -

Pel que sembla, segueix duplicant el primer comentari que et deixen en cada post nou. A més, quan s'envia, va força lent.

ruru -

qui es aquesta emma ??
no la situo .. jejejeje cues de pansa, jeje . t'estimo molt .. nena maca.... q quedi molt clar -.---- ais .. petons