Blogia
imma

per què ens vam equivocar tant?

per què ens vam equivocar tant? era joveneta, acabava de sortir de COU, i ho veia tot de color de rosa, i verd poma... i vaig decidir anar estudiar Història de l'Art... ni més ni menys... molta gent em mirava amb cara de O.o.... i això té sortides?... JA JA JA...
i a què ve ara preguntar-se i lamentar-se d'aquesta manera? JE JE, per culpa del Sr Xevi... arroplegats en un bar, "somicant" veient que el nostre present, no és el futur que havíem pensat...

- Però Imma, ens ho hem arribat a passar molt bé durant la carrera, no??
- BUF!!! oi tant!!!
- Encara sort, és un consol.. :)
- Anem a veure l'exposició de Marx Ermst.
- Sí. Per cert, ves a veure El Hundimiento.
- D'acord.

Exposició de Marx Ernst

- Ostres aquest paio, se li enava l'olla!
- Però els dibuixets són monus... jajajajajaja
- jajajajaajajaja

..............................................................................................

La cara que ha posat la noia del costat... quina colla de llicenciats som? m'encanta la cara que se'ls queda alguna persona davant de comentaris com aquests...
Però ara no tinc ganes de parlar d'art...

bona nit

imma

8 comentarios

ruru -

si ...a vegades es fan ralitat , jejej jo en donc fe ... petons

imma -

jeje, tranquils, sóc una somiadora, de somnis no me'n falten, en tinc molts i variats.. i sovint se'm fan realitat :)

pere -

Potser no és massa bo (divertit?) tenir un sol somni, perquè es corre el perill de convertir-se en un mal son. La gràcia està en tenir-ne molts i variats. Esclar que els somnis de vegades no depenen d'un.

isnel -

Segur que sí, imma.
Bona nit, maca.

imma -

chill: jo aonceguiré allò que un dia vaig somiar, n'estic segura :) jeje petons

imma -

no, no estic pas trista, fins i tot crec que estic contenta :)

bona nit

El_Pensador -

Et veig trista. T'hauré de dedicar el meu comentari de demà. A la fi, no puc fer altra cosa, me l'acabes d'inspirar.

chill -

Cuantas personas realmente, realizan lo que soñaron alguna vez?