Blogia
imma

me la veig massa gran!

avui he fet la segona classe de guitarra de la meva vida, quan les oques van al camp, puntejada, i amb acords.. un total de tres acords i tres cordes... també m'han ensenyat a afinar la guitarra... mare meva... me la veig tant gran i amb tantes cordes! no sé si mai sabré tocar-la, crec que és un repte encara més gran que la flauta dolça!!!... és que jo estic acostumada a quatre cordes, a quaranta centímetres d'instrument i la corda fregada, i no a sis cordes gegants, a posar-me l'instrument a la falda... i posicions amb els dits inexplicables..
recordo que els meus començaments amb el violí, quan tenia 10 anyets, també van ser terribles, cordes que no sonaven, mans tortes... però d'això ja fa tants anys!!! .. no sé si podré soportar una tortura a les orelles altre cop com aquella!

a veure, a veure, QUI VA SER EL GUAPO, QUE UN DIA EM VA DIR QUE TOCAR LA GUITARRA ERA FÀCIL... JA JA JA, I A MÉS TU QUE HAS FET VIOLÍ ENCARA MÉS, JA JA JA... VA VAA QUI QUI VA SER??? QUE VINGUI ARA HI M'HO REPETEIXI...GRRRR

bon dia

imma

2 comentarios

goldhands -

Fa tres anys, després d'una crisi mes gran que la dels míssils, em vaig decidir! O comprava una guitarra o deixava el que estava fent i me n'anava a l'altre punta del mon!!!!
Ara toco unes cuantes cançons, m'ho passo pipa i continuo a prop de la gent que estimo!!!!

Anim!

Senkreu -

A mi també m'agradaria sapiguer tocar la guitarra... algun dia, potser, n'aprendré.