Blogia
imma

des de l'escola

en pau, un nen de segon A, m'ha acompanyat a la sala d'ordinadors des d'on m'he pogut conectar. estic a l'escola Montfalgars, avui és el segon dia. encara no estic molt adaptada, tots els professors es coneixen, normal clar, i el més curiós és que la majoria de "parcticants" tambés es coneixen entre ells... em sento desplaçada, mama ajuda!! jeje
els nens de segon B són encantadors, bé com tots... i la mestra també m'agrada molt, potser més que la de l'any passat.. els mestres de música són una passada ( no m'agrada aquesta expressió...) són joves i fan unes classes molt actives, ja m'hagués agradat tenir uns profes així quan feia primaria!
Avui he decidit quedar-me a dinar a l'escola, només val 1,30€... increible, em surt més a compte casi que dinar a casa! tinc ganes d'acabar magisteri, i dedicar-me alguna cosa que no sigui vendre entrades.... tampoc demano massa... o potser si?

bon dia

imma

pd: tinc una soooon!!!!! vull dormir, vull un llit, un sofà, el que sigui!!!!! mentre pugui dormir!!!

:)

4 comentarios

tutu -

apa .. aviat aviatr , ja veuras ... aviat tot
petons

osiris -

osti jo a classe de música era fatal, no distingia res, que hi farem...

cogollo -

Ups! que aprofiti el dinar de 1,30 €