Blogia
imma

dies de nadal

és inevitable parlar de nadal aquests dies... en ferran diu que el nadal és una merda... i jo, a vegades no sé què pensar.. com que sóc una nena molt capriciosa, el nadal m'agradava pel munt de regals que tenia, nines, bicicletes, jocs de màgia... ara em ve a la memòria una foto en la qual estic vestida de "Fama": amb unes malles roses amb escalfadors... asseguda sobre un cotxe de regal... sempre m'havia preguntat com ho feien per entrar a casa els reis?.. evidentment encara no havia arribat el panxut, i si havia arribat a casa meva havia passat de llarg... ...... però, crec que el que més m'agradava i encara m'agrada és l'escalfor de casa, està a casa tots i riure, sobretot això riure....
No només desitjaria Bon nadal, sino que també us diria, no us oblideu de reiure, que omple els pulmos d'aire fresc i de felicitat!!!

bona tarda imma

2 comentarios

imma -

jo no he tocat res ...

ruru -

jo havia comentart, i no sut,,, jej es un boicot ,jaja petons