Blogia
imma

FOC!!!!

Aquesta tarda de diumenge, hi ha hagut un incendi a Girona, ha començat a quarts de sis de la tarda, i fins ara encara hi han petits focus actius.
Allà les quatre de la tarda, hem anart a fer el cafè de rigor amb en Fer, llegir el diari, i decidir què fer a la tarda. Finalment hem decidit anar a algun punt de la costa, l'Escala o així per tal de poder veure les fortes onades provocades per la tramuntana. A mig camí, hem vist el foc, a l'altra banda del riu, hem quedat una mica confusus, però, fins aquell moment, les flames quedaven bastant apartades del nostre bloc de pisos, i hem decidit continuar i anar a veure les onades, tot i que ja estava fosquejant. Quan estàvem aproximadament a uns 20 km de Girona, ha trucat la dona del meu pare, alarmada perquè hi havia un GRAN foc, que havien ensenyat imatges de la nostra zona, o sigui que EL FOC havia Atravessat el riu!!!! hem girat cua, i hem tornat cap a Girona, amb l'angoixa de pensar si fèiem bé o no al tornar al lloc on s'estava produïnt l'incendi. Al arribar a la zona de Montilivi, ens han fet parar el cotxe, i un guardia municipal, ens ha dit que agafèssim les nostres coses i marxèssim, això sí, el cotxe l'havíem de deixar allà, que sinó es crearia un caos circulatori..... M'he sentit tan petita, tannn, em refereixo, petita davant d'un perill tan gran com és un incendi, d'unes flames desvocades.... per un moment, m'he imaginat quedant-me sense casa, però no m'ha importat, en aquells moments la única cosa que m'importava, que estava bé, que tneia en Fer allà... hem pujat fins dalt el pis, hem tancat les persianes, agafat el mòbil i el carregador, per si algú trucava preocupat... i hem marxat a casa de la mare de'n Ferran fins ara mateix....
Quins nervis, ara comprenc les reaccions, les cares de preocupació d'aquelles persones que fins ara només havia vist per la tele que es pensen que ho perdran tot o que ja ho han perdut... molt fort...
Fins aquest moment, les úniques notícies que tinc, és que el foc s'està acostant o que ja ha passat la Creueta, i anava cap als barris de Quart... a veure, ara ja estic a casa, quin patir!!!

bona nit immaincendi

4 comentarios

ruru -

nena acvui no t'he vist al vespre ... titimo

mary -

encara q no tingi feina ja saps que tens una casa.. la meva casa ok?? petons

osiris -

:S

ruru -

veus nena com la tramontana a vegadas.... ( sempre) no es bona ?? petons