Blogia
imma

Sopars dalinians

Suposo que Dalí, en aquest sopar s'hi haguésa avorrit mortalment... al final vaig dir que sí al Sopar amb els companys de Púbol, la floreta al final no va vernir, pobreta pobreta... amb tanta gent que venia de Girona i ella no tenia cotxe... jeje jeje ( que solents que som !!!)
Com sempre els sopars de feina, la gent arriba tard, i és la únic aoportunitat de veure la penya vestida sense uniforme, i la veritat IMPACTA!!!! Hi ha hagut menjar i beure a cor que vols!!! i hem rigut una bona estona, fent això sí, el GUETO dels vigilants de sales ( i ex vigilants m'incloc!!!! jejeje) tot i que alguns pringats (s'entèn les dues Súper encarregades) han anat de "copes" amb els dos seguratas, i per SORT el trio calavera hem pogut escapar i anar a dormir!!!!
M'estic morint de son!!!!!! i demà m'esperen deu hores a l'esclavitut de l'Abacus... no deixen d'esprimir-te ni res aquella gent!!!! jeje i per cert obriran TOTS els festius de Nadal, vinga vinga anem a exprimir el personal i a les petites empreses... en fi, ja paro de cagar-me amb l'empresa que em dóna feina ( de moment!!! ) jeje
per cert només treballaré dos festius... és el mínim, però recordem que el màxim són tres... mmmmmmmm no sé no sé

Vaig a dormir, que demà no m'aguantaré!!!

bones nits liri lir immma

1 comentario

osiris -

com deia el príncipe gitano, "in de gueeetooo"