Blogia
imma

diumenges...

he estat tot el diumenge mandrejant, m'he aixecat per dinar, i m'he tornat a estirar al llit, i he dormit fins més tard de les set1!!! quan gairebé estaven acabant el cor de la ciutat!!! només he sortit al carrer al vespre per anar a prendre alguna cosa i menjar un kebab ... ara faré com l'Oranx i us indicaré un lloc de Girona per anar a sopar, bé, més aviat és millor anar a buscar el menjar i menjar-ho a fora el local, ja que és petitonet i si et quedes dis a una espècie de barra quedes una mica "escarxofat". Es tracte d'un Kebab, que es diu ni més ni menys que Can Kebab, està al Carrer Ciutadans ( no recordo el número), però és fàcil de trobar ja que està molt aprop de la plaça del vi (ajuntament), i normalment els caps de setmana hi ha cua i l'oloreta es pot sentir per tot el carrer. Aquest establiment de kebab, el vaig decobrir ara farà ja un parell d'anys ( si que passen el dies!!!!) quan anava tota decidida cap a casa, amb una gana que m'apretava!!!, però em vaig resistir i vaig trucar a en Ferran per dir-li que ja teníem un lloc per anar a sopar el cap de setmana ( aleshores només ens vèiem el cap de setmana!!!!).. i així ho vam fer, i va ser un enamorament mutu, els treballadors; dos nois i una noia, són molt agradables, i fins i tot hi tenim una "petita amistat" de clients fixos jeje. S'hi pot menjar un Bon Kebab, Felafel amb salad assuad, i amb humus, "estupendes"!!! a més per postres pots triar entre diferents pastes orientals exquisides.
El preu del Kebab sense salsa és de 3.70 euros i amb salas assuad o hummus es de 4.00 eurus. el felafel és més o menys aquest preu també. Le spastetes valen 1 euro cada una.
Hi ha la possibilitat de menjar allà mateix, enuna barra petitona, o d'emportar-te el menjar com fem sempre en Fer i jo...
Bo, ràpid econòmic i bons tractes.. què més voleu? jejejjee

Bé, intentaré aanr a dormir a veure si puc... que fins i tot he estudiat i fet deures...

bona nit imma!!! a dormir zzzzzzzZZZZZzzzz

4 comentarios

mary -

hola cuca!! sento no haver anat ahir a l'abacus soc una noia de poca paraula ja veus,estava molt cansada i al uni teniem el llibre ara a llegir toca intentarem fer un sopar aviat cuidat petonicus!!!

Glory -

He rebut propaganda de l'Abacus i m'he enrecordat de tu. Buff, diuen que hauria d'anar a un taller de decoració amb globus... No sé, em penso que no tinc esma ni d'inflar-los... Em disculpareu a Can Abacus? També em podria posar al costat del compresor, no? Ho pensaré, el dilluns dona per a molt. Petonets

osiris -

me hago viejo, yo solo sé de tortillas de patatas y bocatas de atún. Y ni siquiera me defiendo con los bigmacs!

Bon Kebab, Felafel amb salad assuad ???

chill -

me encanta el kebab!