Blogia
imma

nens...

a l'abacus veig molts nens petits en "cotxet" que van amb els seus pares a comprar, és curiós, ja que sempre acaben comprant alguna joguina... i el dilema és quan arriben a caixa ( i es troben amb una servidora) i han de treure la joguina de les manetes del nen, per tal que jo la pugui passar per el detector de codis... es formen uns plors i uns brams!!! em sento com un ogre, passant codis de barres per akell trasto....

bé vaig a dormir no m'aguanto!!!!!!!!!

bona nit imma

tinc ganes de tenir un dia per mi... de tornar a poder pensar en coses meves... joer que tot el dia penso en vals tiquets retorns i merdes...

4 comentarios

osiris -

niños...

chill -

Vale, ya lo he pillado
El current moon te indica cual será el estado de la luna esta noche.

chill -

niñaaaaa que coño es lo de Current moon, que no me entero!

chill -

Pues pasa al chavalillo por la máquina tambien!
Lo hacen a las 00:00 creo de los jueves.
Current moon?