Blogia
imma

diumenge

Abans d'acostar-me al teclat, tenia moltes idees, i moltes coses per dir, i ara m'he quedat en blanc.. ja torno a tenir interente a casa, va tornar ella sola... en ferran està fent forats com un boig a la ciuna, perquè vol posar-hi una lleixa per el microones i aquestes coses, que fan molta nosa al "marbre"... m'he despertat amb certa mala llet, ja que els diumenges m'agrada dormir fins les tantes, i en fer se li ha acudit fer-ho a quarts d'onze... en fi...
Ahir em va fer una sorpresa, ara tenim l'habitació de color blau!!! blau peixera com a mi m'agrada, després pintarem el passadís també de color taronjós i el menjador... :) pot ser només estarem un any en aquest pis, i pot ser és absurt pintar i aquestes coses, però en el fons fa il·lusió, i una cosa que he de començar apredre és viure el dia a dia... cosa que mai he sapigut fer, ja que sempre estic pensant.."i quan arribi l'any que ve... faré això i allò"... Cony!!! les coses s'han de fer ara que per això le sestàs vivint....
en fi... el dia 30 d'octubre HAIG de treballar, i per tant NO tindré el pont fabulós de Sant Narcís i Tots Sants, així és la vida...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaghhhhhh
bon dia imma

4 comentarios

chill -

Mientras el casero no os vuelva a pedir que pongais el mismo color, ta bien!
En TV 1

ruru -

va be la tele !??
petons ,nena rondinaire

osiris -

yo creo que es montaje tio

Es una joya el ferran! yo lo máximo que hago de stas cosas es mirarme el bricomania...

Mike -

irma te iba a comentar.. el avion que sobrevuela troya dnde esta Brad Pit..es un trabajo de Fotoshop....Bueno lo de los comentarios..de veras no te puedo contestar porque no entiendo el catalan.. pero bueno ahi esta la intencion