Blogia
imma

tardor

estic molt cansada, segurament pel canvi de temps que va vinguent a poc a poc, com si fos una petita agonia... no entenc com és que hi ha TANTA feina a l'Abacus, ahir no vaig poder ni descansar els MEUS 15 minuts reglamentaris de descans del treballador, perquè clar, hi ha via moltíssima gent, i les dues novates estàvem a caixa, mentres l'altra caixera la tenien a text fent paquets, ja que hi ha una dependenta d'aquella secció que tot el dia s'està escaquejant! a més, el subencarregat de caixes em va fotre bronca perquè "faig els retiros" massa poc espaiats... i si vol també ballaré la macarena sobre el taulell!!
... bé sóc una exagerada, la feina ja m'agrada, i de fet em passa el temps ràpid i tot això, però després aguantar les hores de classe del matí i rendir per igual a totes les coses, és gairebé impossible... He dit gairebé!!! :)
Aniré a descansar una mica... i segur que demà estic millor....

apa bon dia imma queixica!!!

per cert tinc internete espatllat a casa, fins ves a saber quan.. i de moment només puc conectar-me a la facultat quan tinc temps... que no és gaire sovint snif snif!!

5 comentarios

chill -

Bona nit!

mary -

Intentare venir mes sovint a fer-te companyia ijaudar-te jajaja cuidat noieta q si no no arribarem ni a fires i hem de fer un sopar freakee!!
Petonets

chill -

con tanta faena, no me extraña que estes cansada, pero si puedes una siestecita de 20 min. iría bien

jordi -

ánims!!
tot sigui per pagar l'hipoteca... :P

Turandot -

Aiiis que estàs feta tota una currantaaa!! si que és dificil si, rendir quan un està ficat a moltes coses, peró... si no queda més remell, a dar el callo!!!
;) molta sort en tot!