Blogia
imma

veeeeeent veeeent veeeeeeent

Bufa fort el vent! carai, em fa una por que em caigui una branca dels arbres del jardí, a sobre el cap!! buuuf, estic tota l'estona mirant enlaire.. lilili... avui no ha parat de bufar fiiiiiu fiiiiiiiiu!!!
Anava mirant el mòbil, per veure si els meus pares em trucaven, o m'enviaven un missatge... no estic acostumada a que marxin ells.. de fet sempre he sigut jo la que he marxat.. sempre sabent que estaven a casa, i que en qualsevol moment podia tonar, i ells estaven allà... ara sóc jo la que m'he quedat i ells els que han anat a buscar aventures... amb pesseta inclosa... ais.. se'm va estrany obrir la porta de casa meva i no sentir res, ni els guaus guaus de la pesseta, ni la tv encesa amb a tu lado.. o la meva mare dutxada apunt de marxar cap a palamós.. ni veure l'emma encimismada al pc... res... avui he entrat a casa meva i només he sentit el silenci.... ssssssssssssssssssssssssssSSSSSSSSsssssssssssssSSSSSSSSSsssssssss... i se m'ha fet un d'aquells nusus a la panxa tan lletjos, que no saps com fer-los marxar... gluups... una sensació estranyíssima... no, no sé està sola, mai he sapigut està sola...sort que vindrà en ferran, sino em vindria un atac, hauria d'anar a csa d'algú que m'acollís, o potser em posaria a parlar per telèfon com una boja, ves a saber!!!!
ja som 23 d'agost, si, només falten 8 dies perquè s'acabi l'agost... i després només faltaran 18 dies per deixar d'anar cada dia al museu... i després, tornaré a la vida rutinària de sempre... per cert m'he decomprar una flauta....aaaaaaaaaaahg odio la flauta!!!! aaaaaaahgggggg .... i un altre dia he d'anar a comprar un regal per la meva altra germana que farà 8 anyets!! i no tinc ni idea què comprar-li... ja m'ho pensaré.......
.................tutututuuuuu tutututtuuuuuuu soleta a caseta quina paureta!!!!!!

bona tarda immmmaaaa

3 comentarios

chill -

jajajaaj
Un beso

imma -

mai he tret comentaris, (perquè en tinc poquets i tampoc és plan) però crec que començaré a replantejar-m'ho eeeeeeh chill si si tu tu tu

chill -

Tienes razón la sensación esa, las primeras veces es rara.
A tu hermanita le puedes comprar un delantal para que se acostumbre, jajaja ;)