Blogia
imma

només falten 12 dies

12 dies perquè s'acabi l'agost... i en tinc moltes ganes! que s'acabi l'agost i de ser 15 de setembre i d'acabar la feina (almenys d'haver-hi d'anar cada dia) buuuf, de fet sempre vull el que no tinc.. durant l'hivern, nom´s tinc ganes que arribi la primavera i l'estiu.. durant època d'exàmens, només tinc ganes que s'acabin i poder tenir una vida rutinària sense massa complicacions, cada dia anar a treballar, al jardinet amb els elefants, sense cap mena de complicació.. només alguns petits maldecaps amb els russes i les russes, però això encara entreté i tot! però no sé, avui tinc ganes que s'acabi.. de fet és l'últim dia de festa major, jeje n'hi han uns quants que estan aprofitant l'últim dia de la festa per desmadrar-se del tot, i ballar a so de dr calipso... jo no, he decidit ( bé de fet tb és perquè la meva germana NO m'ha volgut acompnyar) quedar-me a casa, tranquil·la.. i demà a caçar elefants un altre cop.. visca visca!!!

bona nit imma

10 comentarios

imma -

uuuuuuuuh tengo miedorrr!!

chill -

jo no he dicho que te escondas? vas a la defensiva eehh, tienes miedo ehhh ;)
Jordi, no recomiendas alguno, jeje

jordi -

guarr,guarro, buscaros un hotel!!

ay quiens hores tu....

imma -

no me n'he amagat mai que sóc de per akí..... :P mentre no siguis un psicòpata no em fa res dir d'on sóc.. i fins i tot he donat el nom del poble exacte jejejej

chill -

O sea que de la provincia de Girona, me equivoco?

imma -

els elefants són uns bitxos que vigilo al museu on treballo.... la fundació dalí, jo estic sempre al jardí amb els elefants jeejje

imma -

chill, ponme donde tu creas.. pero que quede bién ok?
ais, ya he arreglat l'enllaç de'n Jordi... jeje m'havia confós jejeje

jordi -

la catalana? jaja!
Yo no estoy deseando que temrine agosto, porque tengo toneladas de cosas por entregar!! y no llego!! arrrgggh! y yo leyendo weblogs!!!

chill -

un enlace! te colocaré a ti pero en una sección nueva, la catalana, si no te importa.
Lo que no entiendo es el de jordi que tiene enlace a esta misma página? no entiendo, no comprendo!
Bona nit!

chill -

No es lo mismo con espaguettis u arroz, no me salgas tu ahora también discutidora.
Y tu que? que vas de safari con esto de los elefantes, podrías explicarlo un poco.