Blogia
imma

odio la festa major

hauria de batejar aquest caca blog, amb el nom de Diari d'una gilipolles massoquista, o algo per l'estil... aiiiisss
Fa temps que no faig una bestiesa com aquesta, tornar de festa i engegar el pc i obrir el messenger o l'irc o qualsevol fricada internauta per veure qui trobo.. evidentment, ningú... i ara amb això del blog doncs, a escriure.. ja ja kina gràcia...
Avui he baixat a la festa amb la meva germana, i m'ha recordat com era jo a la seva edat, i m'he sorprès, era bastant igual.. potser més criatura i gilipolles però això ja va inclòs en mi... doncs després m'he anat trobat velles promeses de la bisbal, avui era més no sé, més de poble no tant com dissabte que no podies ni respirar.. avui era més la gent de sempre, aquella que no vols veure i passa trenta cops pel teu costat... aquella que sí que vols veure i també passa trenta cops pel teu costat... aquelles mirades de lluny de gent que vols saludar, que després quan saludes no saps de què parlar.. o aquella frase tan bonica... ja ens trucarem.... si ja ja apa ....
Un dia, desafortunat, vaig dir que quan no conegués a ningú a la festa deixaria d'anar-hi.. però crec que ho deixaré abans que passi això.. millor...???
m'he trobat la meva antiga colla... tots iguals, tots com sempre... no passa el temps per aquesta gent???.......... no sé.... he deixat la meva germana que faci la seva, jo no tenia cap germana gran tocant els collons.. tot i que jo no toco els collons, jo deixo fer :)
he marxat cap a casa sola, veient grupets de jovenets il·lusionats, amb cara de satisfacció etíl·lica, esperant que es vagi fent de dies per anar a la cafeteria El Daró a esmorzar amb els treballadors.. com havia fet alguna vegda.... o potser esperen que aquell noi/a es decideixi a fer alguna cosa... qui sap... però jo, anava xino xano com passant per davant de fotogrames d'una pel·lícula... una pel·lícula que ja havien fet als cinemes i que jo ja havia vist, i ara feien una reedició.... grriiiiiiii
tindrà raó en jordi amb la seva definició de jove melancòlic sommiador... de fet m'ha agradat aquesta defició.. és com molt romàntic..................................................... no? jeje però de fet en el fons, sempre m'han fet molta mandra els romàntics...
aiiis necessito alguna cosa que em calmi (ejem) ja no dic res més que m'estic tornan lirona i demà no m'aguantaré, joer abans quan em portaven era més guais perquè dormia pel camí, i ara no hauré de conduir jo... aaaaaaaaaaaaah

dame vitaminas doctor, dame tu vitamina lere lere

bona matinada fresca immmis chonchis

3 comentarios

Anónimo -

mmmm quizás suene mal, pero no quiero dar esa sensación...

Yo cuando estoy melancólico o más o menos "rallao", lo que mejor me sienta es el sexo.
Como dice un amigo, "se te quitan toas la tontería tío!" (es un poco basto el cabrón jaja!)

chill -

una cosica, los post de tu página de inico desborda la pantalla (eso des de ayer)
Ya estamos recordando, que asín no se va, cada época tiene sus cosas buenas, mañana recetas, hoy no que estoy baldado.
Un beso guapí!

chill -

Luego lo leo, anda, igual que tu :P