Blogia
imma

entre nyis

sovint em faig la pregunta abusrda de: si pogués tornar enrera què canviaria? o me dic directament, si pogués tornaria enrera i canviaria això, allò... però ja sé que és impossible, i a més sempre actuem segons les circumstàncies del moment... avui pensava això, perquè fa uns dies em va semblar veure de lluny a la Ido, però no era ella, era una noia més guapa que s'hi assemblava... a més, avui he començat a pensar en les futures festes del meu poble, i segur que me la trobaré a ella, a l'altra i a l'altra... quan ens vam reconciliar, em va fer la fatídica pregunta: Tornaries actuar igual com ho vas fer fa anys?... i jo sense dubtar ni un segon i mig, vaig contestar - Sí, tornaria actuar exactament igual, fins i tot sabent les conseqüències, i tot el mal que em va arribar a fer arribar a extrems que no coneixia... D'aquesta converça, ja fa un any o potser més... i crec, sincerament, que potser ara, no contestaria tan ràpid.. perquè potser tenia raó, i realment em vaig comporatar malament, veient els resultats... jo ho vaig fer per "la família" i no sé, fins a quin punt havia de patir tant... no sé.. també, estic convençuda que d'algun costat o altre hauria petat... no sé, realment no podem tornar enrera i canviar el passat... estem fets de fets presents i circumstàncies, no podem arreglar el passat ni tan sols predir el futur.. som tan dèbils!!
i passen els dies, i passen els anys, i tot i així encara hi han coses... moltes... per arrepentir-se i per pensar i si no hagués fet aicxò? i si no hagués fet allò??? i és tan inútil fer això... taaan....

en fi... pensament entre nyis.. com sempre....

bona tarda..............imma

4 comentarios

ruru -

continua , dic q de quina manera es aquesta de fer les paus amb condicions,'?? si te portes be, i dius la teva culpa ,, jeje culpa ??? te perdono ,, a no nena , res de res,,, o es fan o no es fan , pero sense condicionants,,,, i ja esta,,,,,, aixo no es correcta,, a mi ella especialment mai em va agradar,, a mes qui es ella per dir lo qesta be o no .... tot es opinable , faltaria mes,,,, i les circunstancies,, i ja esta,,,,, petons maca

ruru -

recorda nena , mai arrepentirse d eres,,, lo fet ja esta fet,, i a mes de quina ma

jordi -

parece que ese pensamiento lo hemos tenido todos... Y aunque sepamos que no hay que rallarse o mortificarse por el pasado, nos da una rabia.....

chill -

eeeh, ehhh , que no, que no, lo pasado pasado esta, si no te pasas media vida pensando en el ayer....
Por cierto o no escribes naaa, o de repente empiezas como un bólido.
Saludos